Η Πλατυτέρα των Ουρανών

22 Σεπ. 2021

| Ιστολόγιο |


 

Κολλάνε οι ανεμβολίαστοι απ' τους εμβολιασμένους τις πρωτεϊνες ακίδες και επηρεάζεται το DNA τους από την επαφή;

Πάρα  πολύ ενδιαφέροντα και σημαντικά, βασικά μαθήματα Μοριακής Βιολογίας από την ιατρό Σταυρούλα Παπαπέτρου για τους κινδύνους από την επαφή ανεμβολίαστων με εμβολιασμένους.



Γράφει η 
Σταυρούλα Παπαπέτρου

  Στην ερώτηση που μου έχει τεθεί επανειλημμένως για το αν κολλάνε οι ανεμβολίαστοι απ' τους εμβολιασμένους τις πρωτεϊνες ακίδες, το DNA κλπ... Κυκλοφορούν κάτι βιντεάκια, κάτι "επιστημονικές" θεωρίες...
Αλλά η "επιστήμη" της κοινωνικής μηχανικής, προκειμένου να χειραγωγήσει τις μάζες, αυτό κάνει: Λέει πράγματα που είναι εσκεμμένα ανυπόστατα και γραφικά, τασσόμενη τάχα με την αντιδρώσα πλευρά, ώστε να χλευασθεί, να υποτιμηθεί και να ακυρωθεί η ορθή επιστημονική αντιδρώσα πλευρά, να καμφθούν οι αντιδράσεις και στο τέλος να υποκύψουν όλοι στο Νταχάου αυτό.
Βάσει της Βιολογίας, ούτε το γενετικό υλικό (DNA) ενός κυττάρου/ενός οργανισμού ούτε και τα προϊόντα του γενετικού υλικού (πρωτεΐνες) μεταδίδονται διά της αφής, διά της σεξουαλικής επαφής ή αερογενώς. Το DNA και οι πρωτεϊνες δεν είναι βιονικά.
Για να εμβολιαστεί ο οργανισμός με χιμαιρικό DNA, πρέπει να εγχυθεί ενέσιμα το διαγονίδιο (ανασυνδυασμένο DNA ή mRNA) άμεσα μέσα σ' αυτόν και για να παραχθεί η όποια πρωτεΐνη μέσα στον οργανισμό, πρέπει να υπάρχει η γενετική πληροφορία πάνω στο DNA ή mRNA του οργανισμού. Δεν αποκτάς πρωτεΐνες επειδή θα τις κολλήσεις απ' το διπλανό σου. Είναι σαν να λέμε, ότι ένας διαβητικός, του οποίου το πάγκρεας δεν παράγει ινσουλίνη, θα αποκτήσει την πρωτεΐνη (ινσουλίνη) που του λείπει, επειδή θα 'ρθει σε (σεξουαλική) επαφή μ' έναν μη διαβητικό. Ή είναι σαν να μου λέτε, ότι αν βάλετε στη φρουτιέρα μπανανόμηλα δίπλα σε φιρίκια, τα φιρίκια θα γίνουν μπανανόμηλα, επειδή ήρθαν σε κοντινή επαφή. Οι εμβολιασμένοι αυτό που μεταδίδουν είναι ο ιός.
Ούτε το συνθετικό mRNA ή DNA που έχουν στο γονιδίωμά τους μεταδίδουν, ούτε την πρωτεϊνη ακίδα, ούτε τις ασθένειες που θα πάθουν (παραλύσεις, καρκίνους). Αλλά ακόμη κι αν μετέδιδαν - που δεν τη μεταδίδουν - την πρωτεΐνη ακίδα, αυτή θα ήταν μια έκθετη πρωτεΐνη, που ως αντιγονικό συστατικό θα εξουδετερωνόταν επιτυχώς απ' το ανοσοποιητικό σύστημα του ΜΗ εμβολιασμένου.
Σύμφωνα με το «Κεντρικό ΔΟΓΜΑ της Μοριακής Βιολογίας» (1η εικόνα), η γενετική πληροφορία ρέει αμφίδρομα απ' το DNA στο mRNA, αλλά ρέει ΜΟΝΟΔΡΟΜΑ απ' το γενετικό υλικό (νουκλεϊκά οξέα) στις πρωτεΐνες. Επομένως, μια πρωτεΐνη δεν έχει την ικανότητα να παρέμβει στο γονιδίωμα. Μόνο το εγχεόμενο mRNA την έχει αυτήν την ικανότητα, όπως φαίνεται στο σχήμα από τη Βιοχημεία του Τρακατέλλη (2η εικόνα).
Οι δόλιοι της επιστήμης λένε ότι στα σκευάσματα δεν υπάρχει το ένζυμο αντίστροφη μεταγραφάση / τρανσκριπτάση για να συμβεί αυτό. Όμως, πρώτον, τα συστατικά των σκευασμάτων αυτών παραμένουν στην αδιαφάνεια ενώ κατοχυρώθηκαν με ασυλία πίσω απ' το ακαταδίωκτο (= παραδοχή ενοχής και απόδειξη δολιότητας), και δεύτερον, υπάρχουν μέσα στον οργανισμό οι λεγόμενοι «συμβιωτικοί» ρετροϊοί, απ' τους οποίους μπορεί να δανειστεί το επιθυμητό ένζυμο.
Οι εμβολιασμένοι είναι μονάδες non stop παραγωγής των ιικών προϊόντων (πρωτεΐνες ακίδες), κι είναι αυτοί που ευθύνονται για τις μεταλλάξεις του ιού. Η άμυνα του οργανισμού τους συν τω χρόνω και συν τις δόσεις δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει όχι το συγκεκριμένο ιό, αλλά ούτε γρατζουνιά (εκτός απ' τα υπόλοιπα δεινά που φύτεψαν μέσα τους και θα πάθουν). Όμως αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, κι όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν. Οι ανεμβολίαστοι απ' τους εμβολιασμένους, όμως, δεν κινδυνεύουν, όσον αφορά τη μετάλλαξη του δικού τους DNA.
Οι εμβολιασμένοι αυτό το οποίο μεταδίδουν διά της επαφής είναι ο ιός. Αν κολλήσετε, όπως κρυολογούσατε όλα τα χρόνια, το ίδιο θα πάθετε και τώρα. Όσο μεταλλαγμένος κι αν είναι ο ιός, πάντα την ίδια συμπεριφορά έχει και την ίδια ασθένεια προκαλεί. Αυτό που σκοτώνει και θα σκοτώνει (τώρα θα αποδίδουν μεγαλύτερη θνησιμότητα στα νέα στελέχη του ιού) είναι η "ιατρική" που εφαρμόζουν, όχι ο ιός. Η επαφή σας με τέτοια άτομα, σας γεμίζει με αντισώματα, πολλές φορές χωρίς να νοσείτε. Από την απλή κοινωνικότητα, επομένως, δεν κινδυνεύετε.
Όμως... Το μεταλλαγμένο τους γονιδίωμα οι εμβολιασμένοι θα το κληροδοτήσουν στους απογόνους τους. Το ζευγάρωμα επομένως μ' έναν τέτοιον άνθρωπο είναι πρόβλημα. Όπως κι η λήψη αίματος, μυελού οστών ή οργάνου από έναν τέτοιον έχει θέματα.

Σταυρούλα Παπαπέτρου
Οδοντιατρική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης

gateoflight.blogspot.com

Αναρτήθηκε από: Ποσειδώνας Αποσπερίτης


 

 

 

 

 

21 Σεπ. 2021

Η κουβέντα με έναν επιστήμονα του διαμετρήματος ενός Sucharit Bhakdi είναι συναρπαστική, ιδιαίτερα αν ο επιστήμονας είναι από εκείνους που δεν φοβάται να του αποδοθεί ο χαρακτηρισμός του αιρετικού.
Κόντρα στο ρεύμα που επικράτησε διεθνώς από τις πρώτες στιγμές της “πανδημίας”, ο Bhakdi, Αυστριακός, γεννημένος στις ΗΠΑ αλλά με καταγωγή από την Ταϊλάνδη, υποστήριξε και υποστηρίζει με σθένος τις θέσεις του, εξηγώντας υπομονετικά αλλά και πειστικά όλες τις λεπτομέρειες, τις παραμέτρους των επιστημονικών δεδομένων που καθορίζουν την πεποίθηση πως αυτά τα Eμβόλια που παρασκευάστηκαν τόσο γρήγορα από τις φαρμακευτικές εταιρείες και προσφέρθηκαν στον παγκόσμιο πληθυσμό, κρύβουν σοβαρά προβλήματα και εμπεριέχουν σημαντικές απειλές για την υγεία των πολιτών, όλων των ηλικιών.
Ο Dr. Sucharit Bhakdi μιλάει και για τους επιστήμονες που διαδραματίζουν κυρίαρχους ρόλους διεθνώς σε αυτή την “πανδημία”. Μιλάει για κυβερνήσεις και τις αποφάσεις τους, τις καμπάνιες που πυροδότησαν και τα μέτρα που έλαβαν. Μιλάει για τα σενάρια συνωμοσίας και τους συνωμοσιολόγους. Μιλάει για τις αρτηρίες μας, τους πνεύμονές μας, τις άμυνές μας και τα αντισώματά μας, την υγεία του καθενός μας, νέου ή ηλικιωμένου.

21 Σεπ. 2021

| Ιστολόγιο |


 

 

 

Η αδυναμία αρκετών, πια, Μητροπολιτών να διοικήσουν τις επαρχίες τους δεν είναι νέο φαινόμενο. Το πρόβλημα «μητροπολιτικής ακυβερνησίας» παραμένει έντονο σε πολλές Μητροπόλεις.
Κάποιοι αρχιερείς είχαν την γενναιότητα να υποβάλλουν την παραίτησή τους, βλέπε την περίπτωση του Μητροπολίτη Θήρας. Άλλοι, να ζητήσουν την τοποθέτηση έξαρχου, όπως έκανε ο μακαριστός Μητροπολίτης Περιστερίου, όταν διαπίστωσε τις δυνάμεις του να τον εγκαταλείπουν.
Υπάρχει και η περίπτωση, λένε, του Μητροπολίτη Φλωρίνης, ο οποίος πιστεύει πως ολοκλήρωσε το έργο του και ήρθε η ώρα να δώσει τη σκυτάλη στους νεότερους.
Σε άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, τα «περιβάλλοντα» φαίνεται ότι παραμένουν ισχυρά και κρατούν τον Μητροπολίτη, σώνει και καλά, στην καρέκλα του.
Περιβάλλοντα που αποτελούνται από πρόσωπα που συνδέονται με τον Μητροπολίτη με σχέσεις πολυετούς συνεργασίας ή έχουν δεσμούς αίματος.
Συγκρατήστε όσα γράφω τώρα, γιατί αν τον Οκτώβριο έχουμε την εκλογή πέντε Μητροπολιτών τον προσεχή Φεβρουάριο θα έχουμε ακόμη πέντε. Μητροπόλεις που θα ελευθερωθούν λόγω παραιτήσεων ή άλλων εκκλησιαστικών εξελίξεων. Όχι κατ’ ανάγκη βιολογικής απώλειας των αρχιερέων. Γι’ αυτά θα σας ενημερώσω προσεχώς.
Οι πληροφορίες μου δεν χωρούν αμφισβήτηση. Μαθαίνω πως οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές έχουν ενημερώσει την Ιερά Σύνοδο και σύντομα – αν δεν έχουν ξεκινήσει ήδη – κλιμάκια ελέγχου δίωξης οικονομικού εγκλήματος θα κάνουν φύλλο και φτερό την Μητρόπολη Παραμυθιάς.
Είναι υποχρεωμένοι να κάνουν εξονυχιστικούς ελέγχους μετά από καταγγελίες που έφτασαν στο γραφείο της εισαγγελίας οικονομικού εγκλήματος. Το τι ακριβώς θα βρουν και ποια θα είναι η πορεία των ερευνών και που θα καταλήξουν συγκεκριμένα πρόσωπα είναι αρμοδιότητα των αρχών.
Στην επαρχία της Παραμυθιάς βοά ο τόπος πως κάποιοι εκμεταλλεύονται την βιολογική αδυναμία του Μητροπολίτη κ. Τίτου και λειτουργούν χωρίς μέτρο. Εκμεταλλευόμενοι την υπογραφή του Μητροπολίτη. Ενός σεβαστού προσώπου που δυσκολεύεται όχι μόνο ο άνθρωπος να διοικήσει αλλά και να επικοινωνήσει με τους γύρω του.

Πηγή
orthodoxtimes.gr

21 Σεπ. 2021


Ερωτήματα φωτιά για τα έργα και τις ημέρες αυτών που κινούν τα νήματα στη Μητρόπολη, ερήμην του ανήμπορου Μητροπολίτη Παραμυθίας Τίτου

Ένοχη σιωπή απο τον Αρχιεπίσκοπο και τη Σύνοδο! Ποιός καλύπτει ποιόν;

Σχόλιο του Σωτήρη Μ. Τζούμα

Δεν είναι λίγες οι φορές που η δημοσιογραφία φέρει στην επιφάνεια δυσάρεστες καταστάσεις.
Χρέος ωστόσο ενός καλού δημοσιογράφου είναι να παρουσιάζει τα γεγονότα ως έχουν χωρίς να κατευθύνεται από συναισθηματισμούς ή ιδιοτέλεια ή το χειρότερο να χειραγωγείται και να στραγγαλίζει την συνείδησή του.
Εδώ και δέκα χρόνια γράφω για την αρρωστημένη κατάσταση που επικρατεί στην Μητρόπολη Παραμυθίας. Ένας ανήμπορος αλλά σοβαρός στον πρότερο έντιμο βίο του γέροντας Ιεράρχης, ο Σεβ. Τίτος - σεβαστός Ιεράρχης από όλους μας - άγεται και φέρεται από άτομα του περιβάλλοντός του τα οποία αποφασίζουν αντ’ αυτού.
Η Σύνοδος και ξέρει και έχει πλήρη εικόνα για τα τεκταινόμενα αλλά “κρίμασιν οις οίδε Κύριος” δεν κινεί τις διαδικασίες και οι αρουραίοι που δρουν ανενόχλητοι στην Μητρόπολη, συνεχίζουν να σκάβουν πιο βαθιά τα θεμέλιά τους για να εδραιώσουν τη θέση τους και στην μετά Τίτο εποχή. Έχουν μάλιστα το θράσος να λένε ότι εμείς και μετά τον Τίτο εδώ θα είμαστε. Στο μεταξύ οι λογαριασμοί τους στις τράπεζες συνεχίζουν να φουσκώνουν από πηγές που αργά ή γρήγορα θα διερευνηθούν.
Η ιστορική εφημερίδα
«Θεσπρωτών Διαβούλευση» η οποία μέχρι πρότινος διευθύνοταν από τον κ. Ευάγγελο Μάστορα - έναν απροσκύνητο άνθρωπο που δεν έμπαινε σε καλούπια και περιορισμούς αλλά πάντοτε έγραφε αυτό που ένιωθε ως ορθό - αποφάσισε να ανοίξει τον … «φάκελο Μητρόπολη Παραμυθίας» και να βγάλει προς τα έξω όλα εκείνα που αποτελούν τις πληγές που κατασπαράσσουν το σώμα της τοπικής Εκκλησίας σε μία ιστορική Μητρόπολη.
Η κατάσταση όπως την παρουσιάζει η εφημερίδα πρωτοσέλιδα είναι τραγική.
Μαζί με τα αμείλικτα και χρονίζοντα αναπάντητα “γιατί” του καλού συναδέλφου θα ήθελα να προσθέσω δύο ακόμη:
Γιατί η Σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος προσωπικά δεν μεριμνούν ώστε να παύσει αυτό το σκάνδαλο αλλά και να σωθεί η υστεροφημία του γέροντος Μητροπολίτου; Δεν είδαν την εφημερίδα; Δεν διάβασαν τα ερωτήματα της εφημερίδας;
Δεν πληροφορήθηκαν ότι υπάρχουν περίεργα γεγονότα τα οποία διερευνώνται από τον Εισαγγελέα;
Περιμένουν μήπως, την δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας (όπως συνέβη στην περίπτωση του Σεβ. γέροντος Περιστερίου Χρυσοστόμου) για να ενεργοποιηθούν και να ξεκινήσουν τις διαδικασίες; Δεν είναι καιρός Άγιοι Αρχιερείς για νέα σκάνδαλα. Αν κάτι συμβεί αυτή την χρονική στιγμή το…τσουνάμι που θα ξεσπάσει δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο! Όπως βλέπετε η Κυβέρνησ μάς… «αγαπά» πολύ!

Ιδού το δημοσίευμα της εφημερίδας «Θεσπρωτών Διαβούλευση», όπως το αντιγράψαμε:

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ;
«ΚΑΤΙ ΣΑΠΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ»;

~ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ – ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ Η «ΜΟΝΗ ΡΑΓΙΟΥ»;
~ ΠΟΙΟΙ – ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ;
~ ANAPΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗ «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»;
~ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΟΥ ΕΝΟΣ (1) ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΕΥΡΩ;

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ
Κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

ΕΧΟΥΜΕ ασχοληθεί και στο παρελθόν με τα της ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ της I. Μητροπόλεως Παραμυθίας, Φιλιατών, Γηρομερίου και Πάργης, δημοσιοποιώντας στοιχεία που κατά την άποψή μας, συνιστούν μη σύννομη επί το επιεικέστερον ή άλλως πως, μη χρηστή διοίκηση από τους διοικούντες σήμερα αυτήν κληρικούς.
Με την ευλογία και έγκριση του σεβαστού ποιμενάρχη μας θα ισχυριστούν προφανώς λαμβάνονται ή δεν λαμβάνονται όλες οι αποφάσεις οι αφορώσες την λειτουργία αυτής, οι εν λόγω κληρικοί που συγκροτούν το τελευταίο χρονικό διάστημα τον στενό πυρήνα της Διοίκησης αυτής.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ όμως οι ίδιοι πολύ καλά, όπως βεβαίως γνωρίζουμε και εμείς αλλά και μια μειοψηφία δυστυχώς πληθυσμιακά του Χριστεπώνυμου πληρώματος της καθ’ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως που ενδιαφέρεται και ασχολείται με τα τεκταινόμενα σε αυτήν, ότι ο σεβασμιότατος μοιραία λόγω γήρατος, ουσιαστικά έχει εκχωρήσει την Διοίκηση σε αυτούς.
Με την επισήμανση ότι ο γράφων συνδέεται πνευματικά μαζί του, από της ενθρονίσεώς του το 1974, μέχρι και σήμερα, ότι τον τιμά, τον σέβεται και τον αγαπά. Ότι ως Δήμαρχος του τ. Δήμου Σαγιάδας το 2004 τον τίμησε σε ειδική πανηγυρική εκδήλωση που διοργάνωσε προς τιμήν του για τη συμπλήρωση τριάντα (30) τότε χρόνων Αρχιερατείας. Και με την επισήμανση επίσης, πως η Μητρόπολη και γενικώς τα τεκταινόμενα σε αυτήν αφορούν το σύνολο των συμπολιτών θρησκευόμενων ή μη, γιατί ως Ν.Π.Δ.Δ. διαχειρίζεται χρήματα προερχόμενα και από τον οβολό των πιστών και από την διαχείριση της όποιας περιουσίας ενοριακών Ναών, Μονών κ.λπ. και από Ευρωπαϊκά προγράμματα, συνεπώς η διαφάνεια και η χρηστή διαχειριστή του «Ιερού χρήματος» είναι δικαιολογημένα απαίτηση των συμπολιτών.
Εμείς σήμερα, διατυπώνουμε δημοσίως σειρά ερωτημάτων όσον αφορά τα της Διοίκησης της Μητρόπολής μας, με αποδέκτη οιονδήποτε θεωρεί εαυτόν αρμόδιο να απαντήσει σε αυτά και με μια ακόμη επισήμανση.
Ότι αυτή ως Ν.Π.Δ.Δ. και με τους κληρικούς ως δημόσιους λειτουργούς, για να μη τους χαρακτηρίσουμε δημόσιους υπαλλήλους απαξιωτικά σεβόμενοι το μέγα της Ιερωσύνης Μυστήριο, οι οποίοι πληρώνονται από τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΟΡΒΑΝΑ, δηλαδή από όλους εμάς τους φορολογούμενους πιστούς ή μη ανεξαρτήτως πολίτες-συμπολίτες, έχει τα ίδια δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις όπως κάθε δημόσιος φορέας και οργανισμός.

ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΔΙΑΤΥΠΟΥΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ - ΥΠΕΥΘΥΝΟ

~ Η χαρακτηριζόμενη από όλους, κληρικούς και λαϊκούς ως ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΡΑΓΙΟΥ, τελικά είναι ΜΟΝΗ; Δηλαδή Ν.Π.Δ.Δ. με Ηγούμενο και ηγουμενοσυμβούλιο όπως προβλέπεται στον ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (Ν. 590/1977) ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ΄ – ΑΡΘΡΟ 39 (με δέκα (10) υποάρθρα) «ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ» ή ΜΕΤΟΧΙΟ ΤΗΣ I. ΜΟΝΗΣ ΓΗΡΟΜΕΡΙΟΥ, όπως αναφέρεται στο Εκκλησιαστικό Ημερολόγιο της Μητρόπολης;
~ ΥΠΑΡΧΕΙ σχετικό ΦΕΚ αναγνώρισής της ως Μονής;
~ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ και υποβάλλονται από αυτήν (την Ι. Μονή ή Μετόχιο) ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ όπως προβλέπεται;
~ Αν ναι, αφού γνωρίζετε πως δεν είναι ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ πόσο Νόμιμο είναι αυτό;
~ Ποιά είναι τα ετήσια έσοδα της εν λόγω «ΜΟΝΗΣ», από ποιές «πηγές», πού και πώς διατίθενται αυτά;
~ Τηρείται σε αυτήν όπως προβλέπεται «ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ»; ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟ Ταμείου;
~ ΥΠΑΡΧΟΥΝ νόμιμα διοριστήρια, νομίμως διορισθέντων σε αυτή επιτρόπων;
~ ΓΙΑ την εκτέλεση διαφόρων εργασιών εκδίδονται και αν ναι, ΠΟΥ και από ΠΟΙΟΥΣ προσκομίζονται και εξοφλούνται αυτά τα σχετικά τιμολόγια; ΥΠΑΡΧΟΥΝ παραστατικά στοιχεία;
~ ΜΗΠΩΣ λέμε μήπως, αυτή εκ του καταστατικού χάρτη της Εκκλησίας πρέπει να είναι χαρακτηρισμένη ως ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΜΟΝΗ αν όχι Μετόχιο και ως τέτοια να υπάγεται διοικητικά στην πλέον όμορη Ενορία, δηλαδή αυτήν του Ραγίου;
~ ΕΙΝΑΙ αλήθεια όπως φημολογείται, ότι ακόμη και λαϊκοί υπογράφουν πιστοποιητικά τέλεσης μυστηρίων σε αυτήν, (π.χ. βαπτίσεις κ.λπ.);
~ TON εμπερίστατο σήμερα, κλινήρη γέροντα ΓΕΡΑΣΙΜΟ ηγούμενο αυτής, ποιός τον περιθάλπει, ποιός ενδιαφέρεται και πώς γι’αυτόν;
~ ΠΩΣ καλύπτονται οι λειτουργικές ανάγκες της «ΜΟΝΗΣ» σήμερα, ΠΩΣ, ΠΟΙΟΙ και με ΠΟΙΑ διαδικασία εισπράττουν και διαχειρίζονται τα όποια έσοδά της;
~ ΕΙΝΑΙ αλήθεια ή απλώς κακόβουλη φημολογία ότι
σε τραπεζικούς λογαριασμούς κληρικού της Μητρόπολης και δη του στενού ΠΥΡΗΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ αυτής, εντοπίστηκε στο παρελθόν ποσό υπέρογκο υπερβαίνοντας κατά τις δικές μας πληροφορίες το 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ, μη δικαιολογούμενο βεβαίως από τις αποδοχές του;
~ ΕΙΝΑΙ αλήθεια, ότι είχε δοθεί στο παρελθόν πάντα και ειδικότερα με κυβέρνηση ΣΑΜΑΡΑ (προ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.) εντολή για την διενέργεια σχετικού ελέγχου στο τότε Σ.Δ.Ο.Ε., η οποία όμως
ανακλήθηκε με εντολή άνωθεν και «πάγωσε» έκτοτε ο έλεγχος;
~ ΓΙΑΤΙ δεν αναρτά η Μητρόπολη όπως είναι υποχρεωμένη εκ του νόμου ως Ν.Π.Δ.Δ. και όπως κάνουν όλες οι άλλες Μητροπόλεις στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» τις οικονομικές τις συναλλαγές εν γένει, οτιδήποτε και αν αφορούν αυτές;
~ ΠΟΣΑ είναι κατ’ έτος τα ετήσια συνολικά έσοδά της και πώς διατίθενται αυτά; ΔΕΝ πρέπει να γνωρίζουν οι συμπολίτες, οι πιστοί πρωτίστως που καταθέτουν τον οβολό τους στο παγκάρι της ενορίας τους αλλά και γενικότερα για το πως διαχειρίζεται τα έσοδά της η τοπική Εκκλησία από την περιουσία της. (π.χ. εκμισθώσεις στρεμμάτων γης, καταστημάτων) κ.λπ;
~ ΠΩΣ δικαιολογείται η δική μας Μητρόπολη να συμμετέχει με το ποσό των ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ (100.000) ευρώ στο κοινωνικό έργο της Εκκλησίας, όταν ακόμη ή και με ελάχιστους πόρους και ποίμνιο που δεν υπερβαίνει τις έξι χιλιάδες (6.000) Μητρόπολη Κόνιτσας συμμετέχει με διπλάσιο ποσό; ΚΑΙ με τις άλλες Μητροπόλεις της Ηπείρου πέραν αυτής των Ιωαννίνων που είναι από τις πλουσιότερες πανελλαδικά, να συμμετέχουν επίσης με εκατοντάδες χιλιάδων ευρώ, όπως π.χ. αυτές της Άρτας και της Πρέβεζας;
~ ΕΙΝΑΙ δυνατόν η δική μας Μητρόπολη με την Ηγουμενίτσα, την τουριστική Πάργα, το Καναλάκι, τις Μονές Γηρομερίου, Πούντας και Καναλακίου καθώς και την θεωρούμενη από αυτήν ως τέτοια του Ραγίου, να συμμετέχει με τα… μισά χρήματα από αυτά της Κόνιτσας;
~ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ότι «ΣΥΝΟΔΕΙΑ» Μοναχών
ενδιαφερόμενων να επανδρώσει την ακέφαλη ΜΟΝΗ ΠΑΓΑΝΙΩΝ, επισκέφθηκε και μάλιστα δύο φορές την Μητρόπολη χωρίς τελικά να συναντηθεί με τον Μητροπολίτη και σε κάθε περίπτωση να ναυαγήσει το ενδιαφέρον αυτό από μέρος τους; ΚΑΙ αν ναι, γιατί είχαν αυτή την αντιμετώπιση;
~ ΠΟΣΑ και από ΠΟΙΕΣ «πηγές» είναι τα ετήσια έσοδα της εν λόγω Μονής και πώς-ποιοι διαχειρίζονται-αποφασίζουν πού θα διατίθενται αυτά;
~ ΕΙΝΑΙ αλήθεια ότι
η Διοίκηση της Μητρόπολης, πιέζει και μάλιστα ενίοτε ασφυκτικά ιερείς για να αποδίδουν προς αυτήν (την Μητρόπολη), έσοδα στα όποια κυρίως οι μικρές ενορίες δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να ανταποκριθούν, αφού ως γνωστόν «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος»; ΚΑΙ μάλιστα την περίοδο της πανδημίας που διανύουμε, με τους Ναούς κλειστούς ή με ελάχιστο εκκλησίασμα και τα παγκάρια άδεια;
~ ΚΑΙ πώς
αντιδρώντες ιερείς, απειλούνται με απόσπαση σε δυσπρόσιτη ενορία ως τιμωρία για… σωφρονισμό αυτών, με ορισμένες να υλοποιούνται; ΑΛΗΘΕΙΑ πόσο Χριστιανικό είναι κάτι τέτοιο;
~ ΤΑ της Εκκλησίας τελούμενα ΜΥΣΤΗΡΙΑ έχουν διατίμηση και κοστολογούνται αναλόγως από ορισμένους ιερείς; ΤΟ αυτό ερώτημα ισχύει και για τελετές-ιερές ακολουθίες, όπως π.χ. κηδείες, μνημόσυνα, ακόμη και… σαρανταλείτουργα.
~ ΚΑΙ το του Χριστού «ΔΩΡΕΑΝ ΛΑΒΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΤΕ» πού πάει;
~ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ιερείς «πατρίκειοι και πληβείοι», ήτοι αυτοί των πλούσιων και μεγάλων ενοριών και οι άλλοι σε ενορίες με μονοψήφιο αριθμό ενοριτών;
~ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ιερείς ναι ή όχι και μάλιστα υπολειπόμενοι των τυπικών τουλάχιστον προσόντων άλλων, που υπηρετούν έτη και έτη σε πλούσιες ενορίες και αν ναι, με ποιά κριτήρια επιλέγονται και πώς-ποιοί αποφασίζουν για την μονιμότητά τους σε αυτές; ΚΑΙ σε κάθε περίπτωση ΠΟΣΟΙ και ΠΟΙΟΙ είναι οι ωφελούμενοι;
~ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ιερείς με «χρεωμένες» μεν δύο και τρείς ενορίες λόγω έλλειψης εφημερίων, που όμως τις επισκέπτονται και λειτουργούν σε αυτές, όταν… θυμηθούν, εντοπιζόμενοι Κυριακές και μεγάλες γιορτές, να ψαρεύουν ή να πάνε για κυνήγι;
~ ΥΠΑΡΧΕΙ «χρεωμένος» τυπικά και στα χαρτιά ως εφημέριος υποτίθεται της Μητρόπολης Ιερέας (;) που όμως δεν συμπεριλαμβάνεται-αναγράφεται στους εν ενεργεία εφημέριους ενοριών της Μητρόπολης;
~ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ είμαστε βέβαιοι αλλά για λόγους δεοντολογίας σας υποβάλλουμε σχετικό ερώτημα, ότι ο εν λόγω κληρικός έχει να φορέσει ράσο κάτι χρόνια, έχει παραπεμφθεί ως κατηγορούμενος για διάφορες παράνομες δραστηριότητες ακόμη και για εμπόριο όπλων, έχει εξαπατήσει κόσμο και κοσμάκη με υποτιθέμενα «ΒΟΤΑΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» SIC!! που τα φτιάχνει και τα… ευλογεί ο ίδιος ως θαυματουργά δια πάσαν νόσον και πάσαν… κίαν;
~ ΕΙΝΑΙ αλήθεια ότι μετά τον αιφνίδιο θάνατο του αειμνήστου πατρός ΓΕΡΒΑΣΙΟΥ πρωτοσυγγελεύοντος της Μητρόπολης και Ηγούμενου της I. Μονής ΠΑΓΑΝΙΩΝ βρέθηκε σε αυτή (;) σε άλλο χώρο (;) και από ποιούς όπως φημολογείται ευρέως, ποσό τριακοσίων χιλιάδων (300.000) ευρώ περ.;
~ ΑΝ ναι, από πού προερχόταν τα χρήματα αυτά και πώς «νομιμοποιήθηκαν»-διετέθησαν τελικά;
~ ΓΙΑΤΙ δεν έχει παραχωρηθεί ακόμη στον αιτούντα κατ’ επανάληψη Δήμο Σουλίου, το πρώην Οικοτροφείο της Μητρόπολης για την όποια αξιοποίησή του από αυτόν και παραμένει ανενεργό και καταρρέον παρά τις κατ’ επανάληψη υποσχέσεις και δεσμεύσεις προς τούτο της Διοίκησης της Μητρόπολης;

ΑΥΤΑ - ταύτα προς το παρόν δημοσίως διατυπούμενα από εμάς ερωτήματα που αφορούν την εν γένει Διοίκηση της Μητρόπολής μας και την διαχείριση των οικονομικών της.
ΕΠΕΙΔΗ ως γνωστόν «Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ». ΚΑΙ επειδή όπως προαναφέρουμε τα αφορώντα κυρίως την διαχείριση των οικονομικών της Μητρόπολης αφορούν όλους τους συμπολίτες φορολογούμενους, που αυτοί πληρώνουν τους μισθούς των κληρικών αλλά και τα εν γένει τεκταινόμενα σε αυτήν, ιδιαιτέρως την περίοδο που διανύουμε με τον γέροντα Δεσπότη μας να διανύει ήδη οσονούπω το ενενηκοστό έτος της ηλικίας του με ότι αυτό συνεπάγεται, αναμένουν (οι συμπολίτες, το χριστεπώνυμο πλήρωμα αυτής) απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από αυτούς που οφείλουν να απαντήσουν. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ όμως και ζητάμε και από αυτούς που οφείλουν θεσμικά, να επιληφθούν αν θεωρούν ότι πρέπει.

Σ-Σ. (1)
ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ Ναού, ναϊδρίου έστω, εξ’ όσων γνωρίζουμε μόνο ο Επίσκοπος μπορεί να κάνει. ΑΥΤΟ ισχύει στη Μητρόπολή μας ή μπορεί να τα τελέσει και… ο αντ’ αυτού;

Σ.Σ. (2)
ΣΥΜΦΩΝΑ με το τυπικό της Εκκλησίας μας, σε περιόδους Νηστειών, καθώς και ΤΕΤΑΡΤΕΣ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΟΥΝΤΑΙ τα μυστήρια του Γάμου και της Βάπτισης. ΑΥΤΟ στη δική μας εφαρμόζεται μεν, επιλεκτικά δε;
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ...

Πηγή
exapsalmos.gr